tirsdag den 13. juli 2010

Ude godt hjemme bedst.

Er vendt hjem efter en skøn afslappet tur til jylland.
Der er rigtig blevet hygget med familien, og nydt det gode vejer.

Undskylder for mine manglende indlæg, synes bare der er så mange ting for tiden jeg skal og gerne vil, men det kender i andre nok også alt til!?
Jeg er jo stadig ny her i blog land, så prøver stadig at vende mig til at sætte tid af til at blogge.

Har ikke helt fået defineret over for jer der læser med, hvad det er jeg står for og gerne vil med at blogge.
Inspirationen har jeg fra alle jer andres fantastiske inspirerende bloggs.
Anede ikke at dette univers fandtes, før jeg faldt over Helles ( en fugl i hånden), skønne, skønne blog.
Så var det jeg tænkte, dette måtte jeg bare være en del af, at kunne inspirere, blive inspirerret, vise ens nye påfund, om det var indretning, eller andre kreative syslerier og sidst men ikke mindst, kigge med hos jer andre.
Mine hoved områder vil være inde for indretning, håndarbejde af alle arter og have.
Håber at i vil få noget ud af at følge mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar