lørdag den 14. august 2010

Ahhhh.




En veloverstået loppedag..






Jeg har haft en skøn dag med godt selvskab.
Vejeret var ikke det bedste, men på trods af det, var der en del mennesker der havde bevæget sig udendøres.
Jeg fik solgt lidt ud, men har stadig noget tilbage, så det må gemmes til næste gang, for er bestemt ikke sidste gang, jeg skal holde loppedag.
Selvom der var mange fristelser, beherskede jeg mig.
Fandt de tre rammer med kort.( vil male dem sorte),
den flotte vase med fin blå glasur inden i og sidst men ikke mindst, den skønne platte som er kommet op på vores billed væg.
Forsat god aften.

2 kommentarer:

  1. Hej Maria,

    Tusind tak for din totalt fantastiske hilsen inde hos mig. Er du gal, den gjorde mig glad! Dejligt, du vil være med i min give away, og skønt, du er blevet så inspireret af min blog. held og lykke i trækningen.

    Og god søndag...

    SvarSlet
  2. Det var lige det der var meningen med hilsen, synes du skulle havde den med på vejen,og høre den lille "historie":0)

    SvarSlet