søndag den 22. august 2010

hvor skal jeg starte.



Hold op hvor har jeg haft meget at se til.

Vi har fået lavet en masse projekter færdige her hjemme, i andledningen af min fødselsdag i tirsdags. Så der har været hektisk her hjemme, med alt det der skulle nås.
Vi nåede det og jeg havde en skøn dag, med familien.
Er stadig helt lamslået over alle de fine gaver.
I fredags drog vi mod det jyske, i sommerhus med svigerforældrene. Vi havde en dejlig weekend i idylliske omgivelser.
Jeg fik endelig taget mig sammen til at starte på et hæklet baby tæppe. i de fineste blålige nuancer, til min venindes kommende søn.
Jeg har ikke fået taget billeder endnu, så der vil løbene blive lagt billeder her ind, når jeg får taget dem.
Men i kan da få lov at se lidt fra vores nye gang (kun halv færdig).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar