onsdag den 11. august 2010

Nu på lørdag d. 14/8.

Det er på lørdag det ske.. Skal holde marked på torvet i Ringsted, og jeg GLÆDER mig.
Har brugt den seneste tid på at finde og pakke ting ned fra gemmerne. Dejligt at få ryddet lidt ud i vores ting (så er der jo plads til mere).
Er sikker på det bliver en hyggelig og spændene dag med min kære nabo, vi skal havde boden sammen, håber vi kan nå at snik snakke lidt ind imellem.
I er selvfølgelig mere end velkommen forbi.
De næste par dage vil jeg bruge på at pakke det sidste, så det bliver nok ikke til så meget bloggeri fra min side, men jeg vender stærkt tilbage.

2 kommentarer:

  1. Spændende, ærgeligt jeg er så lang væk, ellers kom jeg forbi :-)
    Tænkte om du havde et fif til at få MANGE læser herinde :-) Synes godt vi begge kunne bruge lidt :-)

    SvarSlet
  2. Ja det er lige det med afstanden:(
    Har gået og haft de samme tanker og mange af de blogs som vi følger har være igang længe, så tror det er noget der tager tid.
    Vi må lave lidt reklame for hinanden og så ville en give away ikke være af vejen tror jeg!!??

    SvarSlet