søndag den 26. september 2010

Var en dag i netto og handle, hvor jeg fik deres månedsblad.
I bladet viste de hvordan man kunne lave sin lampe skærm om med stof cirkler, den ide hapsede jeg da lige.
Min udgave blev i hvid og sort.

Vi har længe skulle lave en bordplade ud til køkkenet,
hvor vi kan sidde med vores bærbar, imens den anden lavede mad,
men vi har ikke rigtig kunne finde det helt rigtige,
Så var det jeg var så heldig at få et gammelt spisebord forærret.
Viste egentlig ikke hvad det skulle bruget til, men synes nu bare det var fint.
Så fik jeg den geniale ide at vi da lige kunne skære det over, og bruge det som bord ud til køkkenet, der var bare lige det, at hverken Jesper eller jeg er så gode til sådan noget.
Men, men, men så sprang min kære far til, og vupti dupti, ide blev til færdigt projekt, takket været min far. Er selv rigtig glad for resultatet.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar