lørdag den 15. januar 2011

Et godt projekt.





















Hvis du ligesom jeg godt kan lide at støtte et godt projekt,
så kunne det være denne smukke molekylestage er noget for dig.
Det er Mitten Ferrar der står bag designet, for GAIA MUSEUM.
Gaia Museum er en arbejdsplads for voksne med særlige behov,
de er alle med i processen af udarbejdelsen af stagen.
Vil du vide mere kan du kigge forbi http://www.gaiamuseum.dk/
Dette er ikke noget jeg er blevet bedt om at gøre, men mit hjerte banker for projekter som dette.

God weekend

3 kommentarer:

  1. Jeg er fuldstændig enig. Jeg får deres nyhedsbreve og der er altså nogle anderledes arrangementer :)

    SvarSlet
  2. Ja utrolig spændene, der burde være flere af disse steder:0)

    SvarSlet
  3. Hej Søde
    Tjek min blog, jeg har includeret dig i en blog-leg. Håber du har lyst til at lege med :-)

    Kh Maria

    SvarSlet