fredag den 27. januar 2012

Ser frem til Weekenden.

Jeg har virkelig set frem til weekenden, i dag skal min mindste søster sove her. Efter Johannes er kommet til verden, har jeg ikke rigtig haft lige så meget tid, som jeg har haft lyst til, til tøsefnidder og hygge.
I aften skal vi bare hygge på sofaen og snakke om alt og intet. I morgen har vi helt for os selv, bare os to, vi skal ud og bytte gaver, shoppe og have noget god mad. GLÆDER MIG. Fra morgenstunden var Johannes og jeg ude og trille en lille tur, uhh det er godt nok koldt i dag, men dejligt var det.

God Weekend

2 kommentarer:

  1. Ingen sne hos dig kan jeg se:) Her har vi fået et lille fint lag. Det er fint at se på, men ja, uh, hvor er det koldt!:) Synes også man kan ane, at Johannes har nogle dejlige kolde, røde kinder:)
    God weekend til dig og din søster - det kan virkelig være svært at finde tid til at komme afsted uden barn på armen. Dejligt, at I får lidt kvalitetstid sammen. Din søster glæder sig helt sikkert også:)

    SvarSlet
  2. Dejlig billede af dejlig Johannes : )

    SvarSlet