mandag den 6. februar 2012

Krea Hjørne.

Har gået og syslet lidt her til morgen. I sidste uge fik jeg malet mit krea bord, er blevet så glad for jeg bare malede det hvidt. Før var det is blå, men kunne ikke rigtig vende mig til farven. Nu er mit lille krea hjørne ved at være på plads, glæder mig til at komme igang med symaskinen, har så mange ting jeg gerne vil igang med. Vil gerne have en opslagstavle, tænker lidt at det skal være noget kork lignende noget. Hvordan ser dit krea rum/ hjørne ud?

6 kommentarer:

  1. Det er blevet SUPER godt. Fedt. Jeg overvejer selv en korkplade, Ferm Living har lavet en rigtig fin en med enonkant, men man må kunne lave den selv til billige penge. Lad mig endelig høre, hvis du finder noget der også er mig. Knus til dig og Johannes

    SvarSlet
  2. Tak søde dig, det var også der jeg havde ideen fra, så er det godt man har en far der er gulvmand og som kan skaffe det hjem. Skal nok sige til dig hvis det bliver godt:)

    SvarSlet
  3. Wow, hvor er det bord bare FLOT!! De fine detaljer kommer rigtig godt frem med den hvide farve:):) og din iøjnefaldende lampe er lige prikken over i'et. SÅ FINT, ih, jeg bliver helt inspireret.. Jeg må da sørge for at få indrettet et kreahjørne i vores nye hjem:)
    Den opbevaringskasse (eller hvad kaldes sådan en?) du har stående til venstre for symaskinen.. Hvor har du mon den fra? Har været på jagt efter sådan en i noget tid, men har bare ikke kunnet finde dem nogen steder.

    SvarSlet
  4. Tak polkapigen, synes også det er blevet okay, men der mangler lige lidt. (gør der ikke altid det).
    Den er købt i ikea, tror det er sådan en standart en de altid har. Så du må en tur i ikea:)
    /Maria

    SvarSlet
  5. Her har vi ikke noget krearum, mest fordi at jeg ikke er så krea. Men det ser meget fint ud dit krearum! Og så er jeg meget forelsket i din lampe! Har du selv kreeret den?

    SvarSlet
  6. Hej Sebrina, velkommen til. Så er der jo heller ingen grund til at have sådan et, hvis man ikke er til det:) Lampen er en keramik lampe jeg har malet med akryl maling i neon fra søstrene g, så det er noget der er lige til(selvom man ikke er krea:). Jeg kan godt lide at have humor med i min indretning og det synes jeg der er lidt over lampen.
    /Maria

    SvarSlet