lørdag den 31. marts 2012

Lamper

Havde købt 2 stk af disse lamper fra house docter, som jeg troede ville passe perfekt til et lille projekt jeg havde i hovedet, men de passer bare overhoved ikke. Kan ikke rigtig se hvor vi skulle hænge dem her hjemme og må desværre erkende at jeg nok ikke kommer til at bruge dem. Så derfor vil jeg lige give jer mulighede for at købe dem, inden jeg sætter dem til salg andre steder. Jeg havde tænkt jeg gerne vil have det for dem jeg selv har givet og det er 79kr pr stk + porto. Skriv en kommentar eller mail hvis det har intra

4 kommentarer:

  1. jeg har givet dig en award - læs mere på min blog

    SvarSlet
  2. Der er så stille her på din blog, så jeg sender dig lige en tanke og håber det går godt:) Håber snart du vender tilbage:):) Du er savnet i blogland:)

    SvarSlet
  3. Superprinsessen, mange tak skal du have, jeg har skrevet inde på din blog:)
    Polkapigen, tak for dine ord de varmer:) Har bare engang imellem brug for at trække stikket helt ud og jeg er desværre ikke særkig god til at annoncere det i forvejen. Det undskylder jeg for, men nu er jeg tilbage:0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, det skal du ikke undskylde:) Det er bare dejligt at have dig tilbage:) og at vide, at du er OK:)

      Slet