søndag den 6. januar 2013

PUDE

Der er en lidt sød historie bag denne pude, jeg har snart haft den i 5 år, faktisk er det lige præcis 5 år d. 14 februar. Jeg har ikke rigtig tænkt på at have den fremme, men synes den passer ind lige nu, og så er Johannes helt vild med den, han tager den og putter den ind til sig og siger vuf, vuf, ja og så bringer den bare gode minder. Da vi i sin tid blev kærester, gav Jesper mig denne pude, kunne ikke forstå hvorfor han gav mig den, jeg synes faktisk den var grim. Det havde ikke faldet mig ind at kigge på den anden side, efter nogle timer opgav Jesper. at jeg selv skulle kigge, så han gav mig den igen, hvor han havde vendt den om, og der stor: DER ER INGEN GAVE, SOM ER GOD NOK TIL DIG, DERFOR GIVER JEG MIT HJERTE: VIL DU VÆRE MIN KÆRESTE? og siden det har vi været kærester. Lidt sød historie ikk?!




 

6 kommentarer:

  1. Ammen det er da den sødeste historie!!!

    PS vi vil da se bagsiden også...! :)

    SvarSlet
  2. Opdatering her fra kommer i morgen;0)

    SvarSlet
  3. Åh hvor er det da sødt:-) Og hvor var Jesper dog tålmodig;-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  4. Hvor sødt :-) og jeg kan godt lide puden ;-)

    SvarSlet
  5. Så kan i også se bagsiden, ja køn det er skriften ikke, men det jo heller ikke det der tæller lige her:0)

    SvarSlet