mandag den 5. december 2011

Bjerg af flyttekasser.

Synes det er en hård periode i øjeblikket, bor i et bjerg af flyttekasser og flytterod, føler mig slet ikke hjemme i mit "eget hjem", glæder mig til d 15/12, hvor vi kan indtage vores nye hjem. Jeg er en af de personer, der har meget svært ved at fungere, hvis min base ikke er i orden, og det er den bare ikke lige nu. Ikke nok med det har jeg en feber syg dreng, har så ondt af det lille pus, men han klare det bare så flot.  Jeg selv er heller ikke på toppen, så har bare haft en af de dage hvor jeg godt kunne bruge en MARIA dag, hvor jeg ikke er nogens mor, kæreste, datter eller søster, hvor jeg bare kan være lille bitte maria som putter under dynen.
Heldigvis er der ikke lang tid til det hele ser lyser ud, det jo faktisk lige rundt om hjørnet og jeg glæder mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar