søndag den 13. januar 2013

INSTAGRAM













I får lige lidt billeder fra ugen der er gået, billederne er taget fra min instagram profil. I er mere end velkommen til at følge mig der inde, mit bruger navn er Angcenia. Hvis der er nogen der synes jeg skal følge deres profil så skriv jeres bruger navn nede i kommentar:0)

Jeg har stadig problemer med at uoloade billeder og har ikke haft tiden eller overskudet til at sætte mig ind i et nyt system, og håber nok der sker et mirakel, så jeg kan blive ved med at bruge det gamle system, jeg kender og er vant til, ingen der har fået det til at virke?

I dag er Johannes og jeg startet til mor/barn svømning, det var så dejligt at se ham nyde det og at dele den oplevelse med ham, så ser frem til de næste mange søndage.

4 kommentarer:

  1. Jeg hopper da også lige på IG, mit brugernavn er Stinnemor77 :)

    SvarSlet
  2. Det lyder skønt med mor/barn svømning:) og dejlige små glimt fra din uge:) Sikke en fin tallerkenrække!

    SvarSlet
  3. Mini Ministeren og stinna, jeg har tilføjet jer og glæder mig til at følge med hos jer:0)

    Polkapiger, ser allerede frem til næste søndag, det giver bare en så meget at have den oplevelse sammen:0) Tallerkenrækken er et arvestykke fra min mormor og morfar, så den betyder meget for mig:0)

    SvarSlet